PROGRAM CLUB
Luni-Vineri: 07:00 - 22:00
Sambata: 08:00 - 20:00
Duminica: 08:00 - 20:00

Programul de Paste: inchis pe 19, 20, 21 aprilie


 

Ce este HIIT?
Este un antrenament de interval de mare intensitate, cunoscut și sub numele de “antrenament milităresc de slăbire” și presupune executarea exercițiilor într-un mod foarte intens, datorită combinației dintre acestea, pauzelor mici sau inexistente și repetărilor puține.
Un avantaj major al antrenamentului HIIT este eficiența. Cu alte cuvinte, rezultatele obținute sunt foarte mari comparativ cu timpul investit. O sesiune de 20 de minute de antrenament HIIT arde mai multe grăsimi decât 45-60 de cardio clasic. Astfel, nu este nevoie să petreci ore în șir la sală pentru a avea rezultate. Mergi la sală, te antrenezi rapid și intens, apoi te bucuri de timpul liber fără a-ți mai face griji de procesul de reîngrășare. Contrar mai multor opinii ale unor așa ziși “specialiști”, mai multă muncă nu înseamnă neapărat mai multe rezultate.

KICK CARDIO ( marti)  / INTERVAL ( joi )

O clasa exploziva, plina de energie, care cu siguranta va va binedispune dupa o zi intreaga petrecuta la birou si va va face sa aveti un somn odihnitor. Lovituri de box, tehnici de kickbox, elemente de capoeira, toate se desfasoara intr-un stil alert si cu o muzica pe masura. La sfarsitul celor 40 de minute de antrenament , urmeaza serii de abdomene desfasurate in acelasi stil intens pentru a solicita la maxim musculatura si, astfel, rezultatele sa fie pe masura. Clasa de Kick Interval alterneaza doua etape: cardio intens si combinatii de lovituri in forta cu gantere. Clasa de Kick Cardio iti testeaza si totodata te ajuta sa iti dezvolti rezistenta la efort.

STEP & STRENGTH
Un antrenament complex, care iti va solicita toate grupele musculare, urmarind atat dezvoltarea rezintentei fizice, cat si a celei musculare. Prima parte a clasei consta in pasi de baza, facuti pe step intr-un ritm alert. Se urmareste activarea metabolismului si pregatirea pentru etapa urmatoare. In a doua parte a clasei se executa exercitii de tonifiere pentru coapse, fesieri, abdomen si brate, folosind greutatea propriului corp sau gantere.

POWER PUMP
Clasa este conceputa astfel incat, atat incepatorii, cat si avansatii pot participa, existand variante de adaptare a exercitiilor pentru fiecare nivel. Intr-o singura ora sunt introduse mai multe tipuri de antrenament: cardio, rezistenta musculara, flexibilitate, tonifiere, stretching, desfasurate sub forma de circuite, intervale, exercitii pliometrice, exercitii functionale. Sunt folosite stepper-ul, bara, discurile, ganterele, Participarea la aceasta clasa in mod constant aduce beneficii atat din punct de vedere fizic ( cresterea rezistentei musculare, imbunatatirea functionarii sistemului cardiovascular, scaderea tesutului adipos, indepartarea depozitelor incapatanate de grasime, indepartarea celulitei ), cat si psihic ( favorizeaza eliberarea endorfinelor, refacerea celulelor si a sistemului nervos, indepartarea stresului ).


PILATES - clasa ce dezvolta constiinta corporala prin control postural, mobilitate, tonus muscular si exercitii de respiratie.

PUMP - sedinta pentru dezvoltarea musculara pe grupe de muschi, utilizand bara cu greutati si ganterele.

TAEBO - antrenament intensiv cu elemente din artele martiale si box combinate in cadrul sedintei de aerobic.

STRIKE ZONE - movement with emotion and style

Este o noua metoda de fitness .programul foloseste tehnici de kick boxing in faza dinamica - forta, yoga, echilibru

ZUMBA - reprezinta un mix reusit de dansuri latino si internationale (de la cumbia columbiana la merengue, salsa, hip hop si reggaeton) generand astfel un antrenament eficient, dinamic si captivant.
Programul cuprinde un amestec de aerobic/fitness cu miscari rapide care tonifica si remodeleaza corpul.

CARDIO TONE - clasa compusa din pasi de baza caracteristici ce alcatuiesc diferite coregrafii specifice aerobicului.

Datorita efortului deopotriva intens si continuu, antrenamentul acesta are efecte asupra aparatelor cardiovascular si respirator si creste adaptarea acestora la efort.

ABT - clasa de aerobic ce solicita prin intermediul exercitiilor efectuate doar musculatura coapselor, feselor si abdomenului. Obiectivul: cresterea tonusului grupelor musculare vizate-coapse,fese si abdomen.

ABS - clasa de aerobic in cadrul careia se efectueaza doar exercitii care solicita musculatura abdominala si dureaza numai 30 de minute. Obiectivul:cresterea tonusului musculaturii abdominale si realizarea unui antrenament corect si eficient al acestei grupe musculare.

STEP AEROBIC - clasa de aerobic in care coregrafia se bazeaza in principal pe folosirea unui obiect asemanator unei bancute ce se poate regla pe inaltime.

Antrenamentul solicita atat componenta cardiovaculara a organismului dar si musculatura membrelor inferioare si coordonarea.

In cadrul lectiei se pune accent pe tonifierea muschilor abdominali, fesierilor si a coapselor.invatarea unei respiratii abdominale corecte si intr-un aliniament perfect al coloanei, detensionarea si decontractarea musculaturii spatelui si nu in ultimul rand cresterea rezistentei organismului.



AQUAGYM - Tehnicile aquagym combina diferite exercitii folosite in aerobicul la sol, plus unele metode specifice, asa ca este considerat un sport complex, care lucreaza absolut toate grupele musculare.

Este un tip de gimnastica care se pratcica in apa, cel mai adesea in piscina. Ea reprezinta o metoda foarte buna de a face fitness protejand tendoanele si articulatiile, datorita apei care amortizeaza socurile.

FUNCTIONAL LEGS - Semnificatia antrenamentului functional = sa ne antrenam corpul astfel incat sa reusim sa facem cu usurinta tot ceea ce ne cere viata cotidiana. Clasa combina intr-un ritm foarte intens, o serie de exercitii pentru coapse si CORE, executate cu greutatea propriului corp.

UPPER BODY – Clasa presupune executarea intr-un ritm intens a unor exercitii de baza, pentru tonifierea musculaturii trenului superior. Cu ajutorul barelor cu greutati si a discurilor se lucreaza la o intensitate foarte mare, principalele grupe musculare ale trenului superior (dorsal, biceps, triceps, piept, umeri, lombari)

FitCamp - Este o clasa de exercitii fizice lucrate la o intensitate mare, ce se adreseaza tuturor celor ce accepta, cauta si vor sa faca fata unei noi provocari. Daca sunteti pregatiti mental sa acceptati aceasta abordare intr-o sala de aerobic????.... daca sunteti pregatiti sa faceti fata unui chalange ale carui rezultate nu se vor lasa mult asteptate????... atunci va invitam la FitCamp!!!!!!!

SPIN&ABS – o clasa de spinning intens in prima jumatate,  completata in partea a doua de exercitii pentru intregul CORE (muschii abdominali, oblici, lombari, gluteali)